Norges billigste bøker

Celebrity Fashion Marketing

Om Celebrity Fashion Marketing

This book explores the concept of the celebrity as a human fashion brand, and the effectiveness of the celebrity in promoting fashions and shaping the identity and decisions of fashion consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781032007359
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 130
  • Utgitt:
  • 21 februar 2023
  • Dimensjoner:
  • 246x11x174 mm.
  • Vekt:
  • 304 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 15 oktober 2024

Beskrivelse av Celebrity Fashion Marketing

This book explores the concept of the celebrity as a human fashion brand, and the effectiveness of the celebrity in promoting fashions and shaping the identity and decisions of fashion consumers.

Brukervurderinger av Celebrity Fashion Marketing



Finn lignende bøker
Boken Celebrity Fashion Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.