Norges billigste bøker

Childhood and Consumer Culture

Om Childhood and Consumer Culture

In recent years children have become an increasingly important consumer market, and there is growing concern about the 'commercialisation' of childhood. This book sheds light on these debates, offering new empirical data and challenging critical perspectives on children's engagement with consumer culture from a wide range of international settings.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230227835
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 266
  • Utgitt:
  • 11. august 2010
  • Dimensjoner:
  • 223x145x24 mm.
  • Vekt:
  • 466 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Childhood and Consumer Culture

In recent years children have become an increasingly important consumer market, and there is growing concern about the 'commercialisation' of childhood. This book sheds light on these debates, offering new empirical data and challenging critical perspectives on children's engagement with consumer culture from a wide range of international settings.

Brukervurderinger av Childhood and Consumer Culture



Finn lignende bøker
Boken Childhood and Consumer Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.