Utvidet returrett til 31. januar 2025

China's Cultural Trade Strategy

Om China's Cultural Trade Strategy

This book aims to provide theoretical and empirical interpretations of certain phenomena in the development of China's cultural industry. Using the film and television industries as the major cases, the author proposes suggestions on China's ongoing development of foreign cultural trade.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032544250
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 166
  • Utgitt:
  • 4. august 2023
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 494 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av China's Cultural Trade Strategy

This book aims to provide theoretical and empirical interpretations of certain phenomena in the development of China's cultural industry. Using the film and television industries as the major cases, the author proposes suggestions on China's ongoing development of foreign cultural trade.

Brukervurderinger av China's Cultural Trade Strategy



Finn lignende bøker
Boken China's Cultural Trade Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.