Utvidet returrett til 31. januar 2024

Commercializing Childhood

- Children's Magazines, Urban Gentility, and the Ideal of the Child Consumer in the United States, 1823-1918

Om Commercializing Childhood

Combines an analysis of the stories in nineteenth-century American children's magazines with the backstories of their authors, editors, and publishers to explain how this hugely successful industry trained generations of American children to become genteel consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781625341914
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 30. september 2015
  • Dimensjoner:
  • 152x229x20 mm.
  • Vekt:
  • 442 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av Commercializing Childhood

Combines an analysis of the stories in nineteenth-century American children's magazines with the backstories of their authors, editors, and publishers to explain how this hugely successful industry trained generations of American children to become genteel consumers.

Brukervurderinger av Commercializing Childhood



Finn lignende bøker
Boken Commercializing Childhood finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.