Utvidet returrett til 31. januar 2025

Communication Research in the Big Data Era

Om Communication Research in the Big Data Era

In the era of big data, knowledge about machine learning and artificial intelligence is becoming crucial for communication researchers navigating the landscape of digital media. This book provides foundational knowledge and techniques to empower researchers to leverage ML and AI at the intersection of communication and data science.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781666946611
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 11. oktober 2024
  • Dimensjoner:
  • 159x237x18 mm.
  • Vekt:
  • 449 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Communication Research in the Big Data Era

In the era of big data, knowledge about machine learning and artificial intelligence is becoming crucial for communication researchers navigating the landscape of digital media. This book provides foundational knowledge and techniques to empower researchers to leverage ML and AI at the intersection of communication and data science.

Brukervurderinger av Communication Research in the Big Data Era



Finn lignende bøker
Boken Communication Research in the Big Data Era finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.