Norges billigste bøker

Communicator-in-Chief

- How Barack Obama Used New Media Technology to Win the White House

Om Communicator-in-Chief

Communicator-in-Chief examines the role of new media technologies such as e-mail, Twitter, Facebook, MySpace, YouTube, blogs, video games, texting and the Internet in the historic 2008 presidential campaign. Politicians of the twenty-first century will use the Obama campaign's new media technology strategy to not only communicate with the electorate, but also raise money and motivate voters to go to the polling places on election day.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780739141052
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 25. januar 2010
  • Dimensjoner:
  • 163x241x19 mm.
  • Vekt:
  • 458 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Communicator-in-Chief

Communicator-in-Chief examines the role of new media technologies such as e-mail, Twitter, Facebook, MySpace, YouTube, blogs, video games, texting and the Internet in the historic 2008 presidential campaign. Politicians of the twenty-first century will use the Obama campaign's new media technology strategy to not only communicate with the electorate, but also raise money and motivate voters to go to the polling places on election day.

Brukervurderinger av Communicator-in-Chief



Finn lignende bøker
Boken Communicator-in-Chief finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.