Norges billigste bøker

Consumer Behavior Theories

- Convergence of Divergent Perspectives with Applications to Marketing and Management

Om Consumer Behavior Theories

This book critically examines and analyzes the classical and neoclassical behavioral theories in reference to consumer decision-making across the business cultures. Discussions in the book present new insights on drawing contemporary interpretations to the behavioral theories of consumers, and guide the breakthrough strategies in marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781947441149
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 196
  • Utgitt:
  • 28. februar 2018
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Consumer Behavior Theories

This book critically examines and analyzes the classical and neoclassical behavioral theories in reference to consumer decision-making across the business cultures. Discussions in the book present new insights on drawing contemporary interpretations to the behavioral theories of consumers, and guide the breakthrough strategies in marketing.

Brukervurderinger av Consumer Behavior Theories



Finn lignende bøker
Boken Consumer Behavior Theories finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.