Norges billigste bøker

Consumer Identities

- Agency, Media and Digital Culture

Om Consumer Identities

This edited collection explores the notion of agency by tracing the role and activities of consumers from the pre-internet age into the possible future.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781783209811
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 10. april 2019
  • Dimensjoner:
  • 175x238x20 mm.
  • Vekt:
  • 570 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 3. april 2025

Beskrivelse av Consumer Identities

This edited collection explores the notion of agency by tracing the role and activities of consumers from the pre-internet age into the possible future.

Brukervurderinger av Consumer Identities



Finn lignende bøker
Boken Consumer Identities finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.