Norges billigste bøker

Consumerism, Romance and the Wedding Experience

Om Consumerism, Romance and the Wedding Experience

In this fascinating study, Boden considers the changing social and cultural significance of the wedding in Britain. The book focuses upon a number of issues including the commercialization of the event, the dynamics of heterosexual partnerships, and the influence of romance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349509294
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 195
  • Utgitt:
  • 1. januar 2003
  • Utgave:
  • 12003
  • Dimensjoner:
  • 140x216x11 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 3. oktober 2025

Beskrivelse av Consumerism, Romance and the Wedding Experience

In this fascinating study, Boden considers the changing social and cultural significance of the wedding in Britain. The book focuses upon a number of issues including the commercialization of the event, the dynamics of heterosexual partnerships, and the influence of romance.

Brukervurderinger av Consumerism, Romance and the Wedding Experience



Finn lignende bøker
Boken Consumerism, Romance and the Wedding Experience finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.