Norges billigste bøker

Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature

Om Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature

Looks at manifestations of youth agency (and representations of agency produced for youth) as depicted in fairy tales, childlore and folk literature, investigating the dynamic of ideological manipulation and independent resistance as it can be read or expressed in bodies, first through social puppetry and then through coercive temptation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415806145
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 230
  • Utgitt:
  • 24. november 2009
  • Dimensjoner:
  • 159x236x19 mm.
  • Vekt:
  • 464 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature

Looks at manifestations of youth agency (and representations of agency produced for youth) as depicted in fairy tales, childlore and folk literature, investigating the dynamic of ideological manipulation and independent resistance as it can be read or expressed in bodies, first through social puppetry and then through coercive temptation.

Brukervurderinger av Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature



Finn lignende bøker
Boken Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.