Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consuming Irish Children

- Advertising and the Art of Independence, 1860-1921

Om Consuming Irish Children

Late nineteenth-century Ireland saw the emergence of a thriving advertising industry and the Irish child played a vital role in establishing this nascent consumer state. Analysing advertisements, historical materials and literature, this book links the child-centred consumer culture of Victorian Ireland with the setting up of the independent state.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783034319898
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 30. oktober 2017
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 151x223x23 mm.
  • Vekt:
  • 408 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Consuming Irish Children

Late nineteenth-century Ireland saw the emergence of a thriving advertising industry and the Irish child played a vital role in establishing this nascent consumer state. Analysing advertisements, historical materials and literature, this book links the child-centred consumer culture of Victorian Ireland with the setting up of the independent state.

Brukervurderinger av Consuming Irish Children



Finn lignende bøker
Boken Consuming Irish Children finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.