Norges billigste bøker

Consuming Music Together

- Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies

Om Consuming Music Together

Collects together the studies of music consumption, and developments in music technology. This book combines the perspectives of both social scientists and technology designers, uncovering how music technologies are actually being used. It is useful for those designing new music technologies, and those working in the music industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781402040313
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 311
  • Utgitt:
  • 9. januar 2006
  • Utgave:
  • 2006
  • Dimensjoner:
  • 241x165x26 mm.
  • Vekt:
  • 660 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Consuming Music Together

Collects together the studies of music consumption, and developments in music technology. This book combines the perspectives of both social scientists and technology designers, uncovering how music technologies are actually being used. It is useful for those designing new music technologies, and those working in the music industry.

Brukervurderinger av Consuming Music Together



Finn lignende bøker
Boken Consuming Music Together finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.