Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumption, Media and the Global South

- Aspiration Contested

Om Consumption, Media and the Global South

What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in media discourses? This book looks at the media representation of consumer culture in Africa, China, Brazil and India through case studies ranging from celebrity selfies, to travel websites, news reports and documentary film.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137390127
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 235
  • Utgitt:
  • 26. oktober 2015
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 223x145x18 mm.
  • Vekt:
  • 430 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Consumption, Media and the Global South

What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in media discourses? This book looks at the media representation of consumer culture in Africa, China, Brazil and India through case studies ranging from celebrity selfies, to travel websites, news reports and documentary film.

Brukervurderinger av Consumption, Media and the Global South



Finn lignende bøker
Boken Consumption, Media and the Global South finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.