Utvidet returrett til 31. januar 2025

Creativity and Culture in Greater China

- The Role of Government, Individuals and Groups

Om Creativity and Culture in Greater China

This publication unveils creative ideas on knowledge transfer from historical references to commercialization of cultural products. It adopts multidisciplinary, cross cultural, and experimental approaches to study the cultural industries, including art, music, popular culture, psychology, entrepreneurship, and economic studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781626430082
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 374
  • Utgitt:
  • 30. november 2014
  • Dimensjoner:
  • 230x155x24 mm.
  • Vekt:
  • 596 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Creativity and Culture in Greater China

This publication unveils creative ideas on knowledge transfer from historical references to commercialization of cultural products. It adopts multidisciplinary, cross cultural, and experimental approaches to study the cultural industries, including art, music, popular culture, psychology, entrepreneurship, and economic studies.

Brukervurderinger av Creativity and Culture in Greater China



Finn lignende bøker
Boken Creativity and Culture in Greater China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.