Utvidet returrett til 31. januar 2025

Critical Branding

- Postcolonial Studies and the Market

Om Critical Branding

This book provides an original answer to what Sarah Brouillette has called postcolonial studies' 'longstanding materialist challenge', illuminating the relationship between what is broadly called 'the market' and the practice and positionality of postcolonial critics and their field, postcolonial studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367503444
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 228
  • Utgitt:
  • 25. februar 2020
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Critical Branding

This book provides an original answer to what Sarah Brouillette has called postcolonial studies' 'longstanding materialist challenge', illuminating the relationship between what is broadly called 'the market' and the practice and positionality of postcolonial critics and their field, postcolonial studies.

Brukervurderinger av Critical Branding



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.