Norges billigste bøker

Cultural Goods and the Limits of the Market

av R. Keat
Om Cultural Goods and the Limits of the Market

In Cultural Goods and the Limits of the Market , Russell Keat presents a theoretical challenge to recent extensions of the market domain and the introduction of commercially modelled forms of organization in areas such as broadcasting, the arts and academic research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333692257
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 220
  • Utgitt:
  • 19 september 2000
  • Dimensjoner:
  • 140x216x20 mm.
  • Vekt:
  • 472 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 26 oktober 2024

Beskrivelse av Cultural Goods and the Limits of the Market

In Cultural Goods and the Limits of the Market , Russell Keat presents a theoretical challenge to recent extensions of the market domain and the introduction of commercially modelled forms of organization in areas such as broadcasting, the arts and academic research.

Brukervurderinger av Cultural Goods and the Limits of the Market



Finn lignende bøker
Boken Cultural Goods and the Limits of the Market finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.