Utvidet returrett til 31. januar 2025

Cultural Intermediaries

- Audience Participation in Media Organisations

Om Cultural Intermediaries

This book interrogates the existing theories of convergence culture and audience engagement within the media and communication disciplines by providing grounded examples of social media use as a social mobilization tool within the media industries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319882116
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 236
  • Utgitt:
  • 18. mai 2018
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 3351 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Cultural Intermediaries

This book interrogates the existing theories of convergence culture and audience engagement within the media and communication disciplines by providing grounded examples of social media use as a social mobilization tool within the media industries.

Brukervurderinger av Cultural Intermediaries



Finn lignende bøker
Boken Cultural Intermediaries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.