Norges billigste bøker

Culture and Commerce

- The Value of Entrepreneurship in Creative Industries

Om Culture and Commerce

Highlighting the roles and functions of three essential players-creators, producers, and intermediaries-this book leads readers to better understand the nature of creative industries and the impact that they have on business and culture.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780804792219
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 20. juni 2017
  • Dimensjoner:
  • 236x161x23 mm.
  • Vekt:
  • 564 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. november 2024

Beskrivelse av Culture and Commerce

Highlighting the roles and functions of three essential players-creators, producers, and intermediaries-this book leads readers to better understand the nature of creative industries and the impact that they have on business and culture.

Brukervurderinger av Culture and Commerce



Finn lignende bøker
Boken Culture and Commerce finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.