Utvidet returrett til 31. januar 2024
Om Dahlgren, P: Media Engagement

Written with media students in mind, this accessible book provides both students and researchers with a new perspective on how to research engagement, not as a metric but as a marker of power relations.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781032016603
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 30. september 2022
  • Vekt:
  • 526 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. november 2024

Beskrivelse av Dahlgren, P: Media Engagement

Written with media students in mind, this accessible book provides both students and researchers with a new perspective on how to research engagement, not as a metric but as a marker of power relations.

Brukervurderinger av Dahlgren, P: Media Engagement



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.