Utvidet returrett til 31. januar 2025

Data Excess in Digital Media Research

Om Data Excess in Digital Media Research

Provoking an ethical reconsideration of what we do, or do not do, with excess data, this is a call to action for researchers and scholars to rethink how they conduct their research as the consequences of datafication grow ever more central to both our academic endeavours and our lives.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781804559451
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 8. november 2024
  • Dimensjoner:
  • 158x236x16 mm.
  • Vekt:
  • 392 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Data Excess in Digital Media Research

Provoking an ethical reconsideration of what we do, or do not do, with excess data, this is a call to action for researchers and scholars to rethink how they conduct their research as the consequences of datafication grow ever more central to both our academic endeavours and our lives.

Brukervurderinger av Data Excess in Digital Media Research



Finn lignende bøker
Boken Data Excess in Digital Media Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.