Norges billigste bøker

Decoding Ad Culture

Om Decoding Ad Culture

This work critically examines the influence of Western multinational companies in South Asia. The author analyzes television commercials and demographics in Bangladesh, arguing that companies exploit cultural differences to create deceptive advertising in developing countries and revealing a symbiotic relationship between stakeholders.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781666943160
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 318
  • Utgitt:
  • 18. september 2024
  • Dimensjoner:
  • 160x236x24 mm.
  • Vekt:
  • 608 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. oktober 2025

Beskrivelse av Decoding Ad Culture

This work critically examines the influence of Western multinational companies in South Asia. The author analyzes television commercials and demographics in Bangladesh, arguing that companies exploit cultural differences to create deceptive advertising in developing countries and revealing a symbiotic relationship between stakeholders.

Brukervurderinger av Decoding Ad Culture



Finn lignende bøker
Boken Decoding Ad Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.