Utvidet returrett til 31. januar 2025

Decoding Advertisements

- Ideology and Meaning in Advertising

Om Decoding Advertisements

The author of Consuming Passions and Deadline at Dawn presents a classic text--used worldwide--revealing how advertisements sell us ourselves. Includes over 180 illustrations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780714526157
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 180
  • Utgitt:
  • 24. oktober 2000
  • Dimensjoner:
  • 180x215x10 mm.
  • Vekt:
  • 304 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 23. november 2024

Beskrivelse av Decoding Advertisements

The author of Consuming Passions and Deadline at Dawn presents a classic text--used worldwide--revealing how advertisements sell us ourselves. Includes over 180 illustrations.

Brukervurderinger av Decoding Advertisements



Finn lignende bøker
Boken Decoding Advertisements finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.