Utvidet returrett til 31. januar 2025

Designing Service Processes to Unlock Value

Om Designing Service Processes to Unlock Value

Explores how service processes can be designed to leverage the expanding range of opportunities for service providers and customers to co-create value. Readers will learn about frameworks for value co-creation and models for designing all types of service processes, as well as the unique challenges of designing knowledge-intensive services.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781953349262
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 186
  • Utgitt:
  • 30. desember 2020
  • Utgave:
  • 3
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Designing Service Processes to Unlock Value

Explores how service processes can be designed to leverage the expanding range of opportunities for service providers and customers to co-create value. Readers will learn about frameworks for value co-creation and models for designing all types of service processes, as well as the unique challenges of designing knowledge-intensive services.

Brukervurderinger av Designing Service Processes to Unlock Value



Finn lignende bøker
Boken Designing Service Processes to Unlock Value finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.