Utvidet returrett til 31. januar 2025

Digital Analytics for Marketing

Om Digital Analytics for Marketing

This second edition of Digital Analytics for Marketing provides students with a comprehensive overview of the tools needed to measure digital activity and implement best practices when using data to inform marketing strategy.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367456412
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 25. januar 2024
  • Dimensjoner:
  • 178x254x17 mm.
  • Vekt:
  • 558 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Digital Analytics for Marketing

This second edition of Digital Analytics for Marketing provides students with a comprehensive overview of the tools needed to measure digital activity and implement best practices when using data to inform marketing strategy.

Brukervurderinger av Digital Analytics for Marketing



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.