Utvidet returrett til 31. januar 2025

Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

Om Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

This book examines the history of popular drug cultures and mediated drug education, and the ways in which new mediäincluding social networking and video file-sharing sites¿transform the symbolic framework in which drugs and drug culture are represented.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138957411
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 248
  • Utgitt:
  • 16. oktober 2015
  • Dimensjoner:
  • 152x229x13 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

This book examines the history of popular drug cultures and mediated drug education, and the ways in which new mediäincluding social networking and video file-sharing sites¿transform the symbolic framework in which drugs and drug culture are represented.

Brukervurderinger av Drugs and Popular Culture in the Age of New Media



Finn lignende bøker
Boken Drugs and Popular Culture in the Age of New Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.