Utvidet returrett til 31. januar 2025

Emerging Multiplicity

Om Emerging Multiplicity

New Asian companies are emerging with global ambitions, as old western brands disappear or are overtaken. In this book, seventeen Euro Asia experts present conceptual and empirical regional research that reflects the emerging multiplicity in Asia and comprehensively shows how the 'old world' must respond, and what will define success and failure.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403991768
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 15. mars 2006
  • Utgave:
  • 2006
  • Dimensjoner:
  • 182x22x224 mm.
  • Vekt:
  • 494 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Emerging Multiplicity

New Asian companies are emerging with global ambitions, as old western brands disappear or are overtaken. In this book, seventeen Euro Asia experts present conceptual and empirical regional research that reflects the emerging multiplicity in Asia and comprehensively shows how the 'old world' must respond, and what will define success and failure.

Brukervurderinger av Emerging Multiplicity



Finn lignende bøker
Boken Emerging Multiplicity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.