Utvidet returrett til 31. januar 2025

Events as a Strategic Marketing Tool

Om Events as a Strategic Marketing Tool

An update to the popular first edition, providing an engaging resource for both students and professionals interested in leisure, tourism and events. Including a wealth of internationally relevant examples, it gives a thorough insight into the way events can help reach strategic marketing goals.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789242300
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 19. mars 2020
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 190x247x12 mm.
  • Vekt:
  • 622 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Events as a Strategic Marketing Tool

An update to the popular first edition, providing an engaging resource for both students and professionals interested in leisure, tourism and events. Including a wealth of internationally relevant examples, it gives a thorough insight into the way events can help reach strategic marketing goals.

Brukervurderinger av Events as a Strategic Marketing Tool



Finn lignende bøker
Boken Events as a Strategic Marketing Tool finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.