Norges billigste bøker

EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores

Om EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores

NA

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788180943065
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 114
  • Utgitt:
  • 1 desember 2022
  • Dimensjoner:
  • 170x6x244 mm.
  • Vekt:
  • 212 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15 oktober 2024

Beskrivelse av EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores

NA

Brukervurderinger av EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores



Finn lignende bøker
Boken EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.