Norges billigste bøker

Food Marketing and Labelling

Om Food Marketing and Labelling

This book provides in-depth coverage of the interconnection among food marketing, labelling, and technology. It discusses crucial aspects of food marketing, from consumer preferences and branding strategies to regulation in food labelling, technological advancement, and sustainable practices.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032753003
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 356
  • Utgitt:
  • 26. juni 2025
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 860 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. september 2025

Beskrivelse av Food Marketing and Labelling

This book provides in-depth coverage of the interconnection among food marketing, labelling, and technology. It discusses crucial aspects of food marketing, from consumer preferences and branding strategies to regulation in food labelling, technological advancement, and sustainable practices.

Brukervurderinger av Food Marketing and Labelling



Finn lignende bøker
Boken Food Marketing and Labelling finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.