Norges billigste bøker

Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations

Om Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations

Diffusion, or the widespread adoption of innovations, is a critical yet under-researched topic. This book adopts a multi-disciplinary and managerial process approach to understanding and promoting the adoption of innovations, based on the research and practice. It is of interest to graduates and researchers in marketing and innovation courses.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781848163546
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 448
  • Utgitt:
  • 4. august 2010
  • Dimensjoner:
  • 156x233x29 mm.
  • Vekt:
  • 776 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations

Diffusion, or the widespread adoption of innovations, is a critical yet under-researched topic. This book adopts a multi-disciplinary and managerial process approach to understanding and promoting the adoption of innovations, based on the research and practice. It is of interest to graduates and researchers in marketing and innovation courses.

Brukervurderinger av Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations



Finn lignende bøker
Boken Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.