Norges billigste bøker

Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing

Om Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing

This book examines and offers insights into original, transdisciplinary, conceptual, and methodological perspectives on gastronomic tourism experiences from both tourists and service providers' perspectives. It is essential read for undergraduate and postgraduate students of Tourism, Hospitality, Management, Consumer Behaviour.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781032412832
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 146
  • Utgitt:
  • 30. desember 2022
  • Dimensjoner:
  • 288x17x215 mm.
  • Vekt:
  • 572 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing

This book examines and offers insights into original, transdisciplinary, conceptual, and methodological perspectives on gastronomic tourism experiences from both tourists and service providers' perspectives. It is essential read for undergraduate and postgraduate students of Tourism, Hospitality, Management, Consumer Behaviour.

Brukervurderinger av Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing



Finn lignende bøker
Boken Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.