Utvidet returrett til 31. januar 2024

Gastronomy, Tourism and the Media

Om Gastronomy, Tourism and the Media

This book examines and analyses the connections between gastronomy, tourism and the media. It argues that in the modern world, gastronomy is increasingly a major component and driver of tourism and that destinations are using their cuisines and food cultures in marketing to increase their competitive advantage.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845415730
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 27. juli 2016
  • Dimensjoner:
  • 235x159x15 mm.
  • Vekt:
  • 402 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av Gastronomy, Tourism and the Media

This book examines and analyses the connections between gastronomy, tourism and the media. It argues that in the modern world, gastronomy is increasingly a major component and driver of tourism and that destinations are using their cuisines and food cultures in marketing to increase their competitive advantage.

Brukervurderinger av Gastronomy, Tourism and the Media



Finn lignende bøker
Boken Gastronomy, Tourism and the Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.