Utvidet returrett til 31. januar 2025

Gay Men, Identity and Social Media

- A Culture of Participatory Reluctance

Om Gay Men, Identity and Social Media

This book explores how the social and technical integration of mainstream social media into gay men's digital cultures since the mid 2000s has played out in the lives of young gay men, looking at how these convergences have influenced more recent iterations of gay men's digital culture.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138830851
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 196
  • Utgitt:
  • 12. mars 2018
  • Dimensjoner:
  • 235x159x15 mm.
  • Vekt:
  • 416 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Gay Men, Identity and Social Media

This book explores how the social and technical integration of mainstream social media into gay men's digital cultures since the mid 2000s has played out in the lives of young gay men, looking at how these convergences have influenced more recent iterations of gay men's digital culture.

Brukervurderinger av Gay Men, Identity and Social Media



Finn lignende bøker
Boken Gay Men, Identity and Social Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.