Norges billigste bøker

Global Fashion Brands

- Style, Luxury and History

Om Global Fashion Brands

Fashion branding is a process that needs to be analysed from a style, luxury and historical pop cultural view using critical, ethnographic, individualistic or interpretive methods. Contributors examine the meaning behind branding in the context of contested power relations underpinning the production, marketing and consumption of style and fashion.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781783203574
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 295
  • Utgitt:
  • 15. august 2014
  • Dimensjoner:
  • 170x230x16 mm.
  • Vekt:
  • 548 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. mai 2025

Beskrivelse av Global Fashion Brands

Fashion branding is a process that needs to be analysed from a style, luxury and historical pop cultural view using critical, ethnographic, individualistic or interpretive methods. Contributors examine the meaning behind branding in the context of contested power relations underpinning the production, marketing and consumption of style and fashion.

Brukervurderinger av Global Fashion Brands



Finn lignende bøker
Boken Global Fashion Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.