Utvidet returrett til 31. januar 2025

Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia

Om Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia

This book aims to provide comprehensive empirical and theoretical studies of expanding fandom communities in East Asia through the commodification of Japanese, Korean and Chinese popular cultures in the digital era.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789814678193
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 412
  • Utgitt:
  • 8. november 2016
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia

This book aims to provide comprehensive empirical and theoretical studies of expanding fandom communities in East Asia through the commodification of Japanese, Korean and Chinese popular cultures in the digital era.

Brukervurderinger av Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia



Finn lignende bøker
Boken Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.