Norges billigste bøker

Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

Om Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

This book examines the public controversies surrounding lifestyle risks in the consumer society. Comparing news coverage of the 'globesity' pandemic in Britain and the USA, it illustrates the way moral panic brought children's food marketing to the centre of the policy debates about consumer lifestyles.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349359202
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 252
  • Utgitt:
  • 1. januar 2011
  • Utgave:
  • 12011
  • Dimensjoner:
  • 140x216x14 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

This book examines the public controversies surrounding lifestyle risks in the consumer society. Comparing news coverage of the 'globesity' pandemic in Britain and the USA, it illustrates the way moral panic brought children's food marketing to the centre of the policy debates about consumer lifestyles.

Brukervurderinger av Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles



Finn lignende bøker
Boken Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.