Utvidet returrett til 31. januar 2025

Guerrilla Marketing Volume 2

- Advertising and Marketing Definitions, Ideas, Tactics, Examples, and Campaigns to Inspire Your Business Success

Om Guerrilla Marketing Volume 2

Focused on low-cost, strategic marketing concepts that will creatively promote a compelling product or service, Guerrilla Marketing's winning approach relies on knowledge, time, energy, and imagination rather than a big marketing budget. Now, the winning continues with Guerrilla Marketing Volume 2.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781631957468
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 24. mai 2022
  • Dimensjoner:
  • 152x228x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Guerrilla Marketing Volume 2

Focused on low-cost, strategic marketing concepts that will creatively promote a compelling product or service, Guerrilla Marketing's winning approach relies on knowledge, time, energy, and imagination rather than a big marketing budget. Now, the winning continues with Guerrilla Marketing Volume 2.

Brukervurderinger av Guerrilla Marketing Volume 2



Finn lignende bøker
Boken Guerrilla Marketing Volume 2 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.