Utvidet returrett til 31. januar 2025

Handbook of Agricultural Economics

- Marketing, Distribution, and Consumers

av Gardner
Om Handbook of Agricultural Economics

This volume deals with the economics of agricultural products after they leave the farm. It includes developments in application of dual approaches in household economies, the industrial organization of food marketing, marketing margins between farm and retail prices, and spatial price analysis.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780444507297
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 564
  • Utgitt:
  • 6. desember 2001
  • Dimensjoner:
  • 176x254x35 mm.
  • Vekt:
  • 1030 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Handbook of Agricultural Economics

This volume deals with the economics of agricultural products after they leave the farm. It includes developments in application of dual approaches in household economies, the industrial organization of food marketing, marketing margins between farm and retail prices, and spatial price analysis.

Brukervurderinger av Handbook of Agricultural Economics



Finn lignende bøker
Boken Handbook of Agricultural Economics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.