Norges billigste bøker

“Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising

Om “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising

This book identifies food addiction behaviors and characteristics in historical and current food advertisements for ultra-processed foods. By using thematic analysis, the concept of ¿happy eating¿ is introduced and explored in relation to food advertisements for unhealthy food.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781666939262
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 30. oktober 2023
  • Dimensjoner:
  • 160x236x24 mm.
  • Vekt:
  • 508 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Forventes ikke å være levert før jul

Beskrivelse av “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising

This book identifies food addiction behaviors and characteristics in historical and current food advertisements for ultra-processed foods. By using thematic analysis, the concept of ¿happy eating¿ is introduced and explored in relation to food advertisements for unhealthy food.

Brukervurderinger av “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising



Finn lignende bøker
Boken “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.