Utvidet returrett til 31. januar 2025

Henry James and the Culture of Publicity

Om Henry James and the Culture of Publicity

Richard Salmon's study situates James's fiction and criticism within the context of the contemporary debates surrounding these rival discursive practices. He explores both the nature of James's contribution to the critique of mass culture and the extent of his immersion within it.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521100335
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 252
  • Utgitt:
  • 18. januar 2009
  • Dimensjoner:
  • 230x153x19 mm.
  • Vekt:
  • 390 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Henry James and the Culture of Publicity

Richard Salmon's study situates James's fiction and criticism within the context of the contemporary debates surrounding these rival discursive practices. He explores both the nature of James's contribution to the critique of mass culture and the extent of his immersion within it.

Brukervurderinger av Henry James and the Culture of Publicity



Finn lignende bøker
Boken Henry James and the Culture of Publicity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.