Utvidet returrett til 31. januar 2025

History of Participatory Media

- Politics and Publics, 1750-2000

Om History of Participatory Media

By offering a broad empirical approach to different modes of audience participation from the late eighteenth century up to the present, this book not only provides new insights to the expanding field of media history but also challenges the rhetoric of newness that characterizes contemporary discussions of participatory media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415880688
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 2. november 2010
  • Dimensjoner:
  • 163x240x19 mm.
  • Vekt:
  • 472 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av History of Participatory Media

By offering a broad empirical approach to different modes of audience participation from the late eighteenth century up to the present, this book not only provides new insights to the expanding field of media history but also challenges the rhetoric of newness that characterizes contemporary discussions of participatory media.

Brukervurderinger av History of Participatory Media



Finn lignende bøker
Boken History of Participatory Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.