Norges billigste bøker

How Voters Decide

- Information Processing in Election Campaigns

Om How Voters Decide

This 2006 book proposes a new framework for studying voter decision making. An innovative experimental methodology is presented for getting 'inside the heads' of citizens as they confront the overwhelming rush of information during modern presidential election campaigns. Four broad types of decision strategies are described.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521613064
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 366
  • Utgitt:
  • 26. juni 2006
  • Dimensjoner:
  • 152x228x21 mm.
  • Vekt:
  • 499 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av How Voters Decide

This 2006 book proposes a new framework for studying voter decision making. An innovative experimental methodology is presented for getting 'inside the heads' of citizens as they confront the overwhelming rush of information during modern presidential election campaigns. Four broad types of decision strategies are described.

Brukervurderinger av How Voters Decide



Finn lignende bøker
Boken How Voters Decide finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.