Utvidet returrett til 31. januar 2025

Information-Driven Marketing Decisions

- Development of Strategic Information Systems

Om Information-Driven Marketing Decisions

Samli explains, first, the various data generating procedures, with special emphasis on data analysis, and second, the procedures for creating information out of data - all in a clear, systematic presentation that marketing managers will understand and benefit from immediately.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780899309767
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 13. februar 1996
  • Dimensjoner:
  • 156x235x15 mm.
  • Vekt:
  • 482 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Information-Driven Marketing Decisions

Samli explains, first, the various data generating procedures, with special emphasis on data analysis, and second, the procedures for creating information out of data - all in a clear, systematic presentation that marketing managers will understand and benefit from immediately.

Brukervurderinger av Information-Driven Marketing Decisions



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.