Utvidet returrett til 31. januar 2025

Innovations in Knowledge Management

- The Impact of Social Media, Semantic Web and Cloud Computing

Om Innovations in Knowledge Management

This book discusses emerging trends in the field of managing knowledge work due to technological innovations. The second section, entitled "Managing Knowledge using Social Media", focuses on factors influencing adoption and usage, the role of social media in managing knowledge, and factors that influence employees' acceptance and participation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783662511169
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 267
  • Utgitt:
  • 22. oktober 2016
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 4394 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Innovations in Knowledge Management

This book discusses emerging trends in the field of managing knowledge work due to technological innovations. The second section, entitled "Managing Knowledge using Social Media", focuses on factors influencing adoption and usage, the role of social media in managing knowledge, and factors that influence employees' acceptance and participation.

Brukervurderinger av Innovations in Knowledge Management



Finn lignende bøker
Boken Innovations in Knowledge Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.