Norges billigste bøker

Interactive Design for New Media and the Web

Om Interactive Design for New Media and the Web

Examines the capabilities of various forms of digital presentation for increasing interactivity, and the design principles and interface guidelines needed to deliver the required message with this technology. This book includes sections on interactive applications and tools such as Inspiration, MacroMedia Director, Microsoft FrontPage, and more.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780240804149
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 258
  • Utgitt:
  • 7. september 2001
  • Dimensjoner:
  • 177x255x19 mm.
  • Vekt:
  • 496 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Interactive Design for New Media and the Web

Examines the capabilities of various forms of digital presentation for increasing interactivity, and the design principles and interface guidelines needed to deliver the required message with this technology. This book includes sections on interactive applications and tools such as Inspiration, MacroMedia Director, Microsoft FrontPage, and more.

Brukervurderinger av Interactive Design for New Media and the Web



Finn lignende bøker
Boken Interactive Design for New Media and the Web finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.