Utvidet returrett til 31. januar 2025

International Consumer Behavior

- Its Impact on Marketing Strategy Development

Om International Consumer Behavior

This text asserts that international consumer behaviour is not just a simple extension of our knowledge about American consumer behaviour, rather, it is primarily culture-driven. The book connects key aspects of behaviour patterns to marketing plans throughout.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780899308838
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 21. mars 1995
  • Dimensjoner:
  • 235x155x21 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av International Consumer Behavior

This text asserts that international consumer behaviour is not just a simple extension of our knowledge about American consumer behaviour, rather, it is primarily culture-driven. The book connects key aspects of behaviour patterns to marketing plans throughout.

Brukervurderinger av International Consumer Behavior



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.