Utvidet returrett til 31. januar 2025

Interpreting Audiences

- The Ethnography of Media Consumption

Om Interpreting Audiences

In this comprehensive guide to important developments in the study of media reception, Shaun Moores reviews a wide range of qualitative audience research and charts the emergence of a critical ethnographic perspective on everyday consumer practices.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780803984479
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 26. oktober 1993
  • Dimensjoner:
  • 235x159x12 mm.
  • Vekt:
  • 266 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Interpreting Audiences

In this comprehensive guide to important developments in the study of media reception, Shaun Moores reviews a wide range of qualitative audience research and charts the emergence of a critical ethnographic perspective on everyday consumer practices.

Brukervurderinger av Interpreting Audiences



Finn lignende bøker
Boken Interpreting Audiences finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.