Norges billigste bøker

Introduction to Advertising

- Understanding and Managing the Advertising Process

Om Introduction to Advertising

This book is an introductory roadmap to the advertising process. Advertising is explored as a creative communication message from a brand, created by advertising agencies and distributed across different media to target the right consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367441999
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 308
  • Utgitt:
  • 31. mai 2021
  • Dimensjoner:
  • 246x173x22 mm.
  • Vekt:
  • 614 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 18. august 2025

Beskrivelse av Introduction to Advertising

This book is an introductory roadmap to the advertising process. Advertising is explored as a creative communication message from a brand, created by advertising agencies and distributed across different media to target the right consumers.

Brukervurderinger av Introduction to Advertising



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.