Utvidet returrett til 31. januar 2025

Journalism and Media Convergence

Om Journalism and Media Convergence

Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783110302882
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 17. april 2013
  • Vekt:
  • 387 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Journalism and Media Convergence

Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism.

Brukervurderinger av Journalism and Media Convergence



Finn lignende bøker
Boken Journalism and Media Convergence finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.