Utvidet returrett til 31. januar 2025

Journalism in the Age of Virtual Reality

- How Experiential Media Are Transforming News

Om Journalism in the Age of Virtual Reality

John V. Pavlik argues that a new form of media has emerged: experiential news, which delivers not just news stories but also news experiences, in which the consumer engages as a participant or virtual eyewitness in immersive, multisensory, and interactive narratives.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780231184489
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 17. september 2019
  • Dimensjoner:
  • 237x161x17 mm.
  • Vekt:
  • 542 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Journalism in the Age of Virtual Reality

John V. Pavlik argues that a new form of media has emerged: experiential news, which delivers not just news stories but also news experiences, in which the consumer engages as a participant or virtual eyewitness in immersive, multisensory, and interactive narratives.

Brukervurderinger av Journalism in the Age of Virtual Reality



Finn lignende bøker
Boken Journalism in the Age of Virtual Reality finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.